O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

220714 missilUcrânia - O Diário - [Pepe Escobar] A tragédia do avião abatido sobre a Ucrânia tem duas interpretações: a de Washington e dos media ao seu serviço, que já sabem tudo: o que aconteceu, como aconteceu, e quem são os responsáveis.

210714 bandeira giganteGaliza - Diário Liberdade - Mais um ano, o Diário Liberdade estará em Compostela nos dias 24 e 25 de julho, para informar do desenvolvimento das manifestaçons e doutras iniciativas lúdicas e reivindicativas em torno da reivindicaçom nacional galega.

d2cy7pbs2m8kgp3co5gkabculPalestina - La Pupila Insomne - [Sara Rosenberg, Tradução do Diário Liberdade] Quando a dor chega a ser tão intensa, quando o poder do império se abate contra o povo indefeso, quando os organismos internacionais se calam e outorgam, cúmplices deste novo genocídio sionista e colonial contra nossos irmãos palestinos, me queimam de ira as palavras e só posso afirmar a gritos que venceremos e haverá justiça. Só posso escrever desta maneira, como aquele que escreveu no ar "Que vivam os companheiros!" e é o que faço hoje.

14-07-20 Urbaser 001.previewGaliza - CIG - O persoal de Urbaser acordou en asemblea, por unanimidade, rexeitar a proposta presentada polo mediador, o presidente do Consello Galego de Relacións Laborais, Demetrio Fernández, ao se manteren as sancións para o comité de folga. A proposta tampouco contempla a cobertura do 100% das vacantes co persoal en precario, que traballa tan só 13 horas á semana, en sábados, domingos e festivos, nin modificacións na xornada do persoal que traballa de luns a domingo, cando o resto ten xornadas de luns a sábado.

dpGaliza - NÓS-UP - O último ano voltou a ser nefasto para a imensa maioria social galega. Padecemos umha agressom permanente em todos os ámbitos, polas políticas neoliberais implementadas por Madrid e Bruxelas, obedientemente canalizadas pola sucursal do governinho vendepátrias de Feijó.

uruguaiBrasil - Diário Liberdade - A advogada e ativista Eloísa Samy (foto) encontra-se neste momento no Consulado Geral do Uruguai no Rio de Janeiro onde solicita asilo político para defender-se em liberdade das acusações que lhe são feitas pelo Ministério Público do estado do Rio de Janeiro.

200714 vcGaliza - AMI - Desde 1968 mais de 8.500 mulheres forom assassinadas no Reino de Espanha. Nom há cómputo das mutiladas, feridas, violadas, suicidadas, deprimidas, etc. As cifras oficiais falam de que o 22% das mulheres do Estado espanhol sufrirom violência de género algumha vez. O dato real ascende ao 100%.

Dilma-Rousseff-imprensa-brasilia-20121227-02-size-598Brasil - Diário Liberdade - [Renato Nucci Jr.] A cena política brasileira atual está fortemente marcada pela disputa presidencial de outubro.

190714 abrente73Galiza - Primeira Linha - Já está na rua o número estival do Abrente que será distribuido de forma maciça nas mobilizaçons patrióticas de 24 e 25 de julho.

180714 putinUcrânia - LBI-QI - A derrubada do Boeing da Malaysia Airlines, atingido por um míssil quando cruzava o espaço aéreo da Ucrânia fez parte de uma operação militar da CIA que pretendia assassinar o presidente russo Vladimir Putin.

sandinistasNicarágua - La Iguana TV - [Tradução do Diário Liberdade] O processo de mudanças iniciado pela Revolução Sandinista se estendeu até 1990, quando, após permanentes conspirações propiciadas pelos Estados Unidos, foram derrotados pela contrarrevolução.

DSCN0829Galiza - Diário Liberdade - A poucos dias da jornada patriótica do 25 de Julho o Diário Liberdade entrevistou a porta-voz nacional de NÓS-Unidade Popular, Rebeca Bravo. Nesta conversa, para além do relativo às mobilizaçons do Dia da Pátria Galega, a dirigente independentista analisa as novidades da conjuntura política mais recente e aponta os objetivos da sua organizaçom no contexto atual.

557838 420460957983326 1398466600 nGaliza - Diário Liberdade - A mobilizaçom popular conseguiu parar mais um despejo na Galiza. A família compostelana que corria o perigo de ficar sem lar terá mais tempo para alcançar umha soluçom.

compostelaGaliza - Mar de Lumes - Mentres os bombardeos en Gaza non cesan e as vítimas mortais ultrapasan xa as 160, e mentres Israel continúa anunciando ataques aéreos e, segundo todo indica, se prepara para a invasión terrestre da faixa de Gaza, a solidariedade continúa a crecer por toda Galiza.

israel-sequestroPalestina - Rebelión - [Ramón Pedregal Casanova, Tradução do Diário Liberdade] Desde 1967 o exército sionista de ocupação tem sequestrado 750 mil palestinos. Setecentos e cinquenta mil.

Manifestación-Santiago-desafiuzamentos deshaucios1Galiza - Diário Liberdade - O coletivo STOP Despejos fai um chamamento à vizinhança de Compostela para impedir um novo despejo na capital da Galiza.

140714 repGaliza - CIG - O Consello de Ministros aprobou, o pasado venres, o Proxecto de Lei, que será remitido aos grupos parlamentares do Congreso previsibelmente esta semana.

10547860 1530077290549257 8108568537525242784 oGaliza - Diário Liberdade - A assembleia comarcal de Galiza pola Soberania na comarca do Morraço organiza umha “Arenga pola Pátria” que terá lugar o sábado 19 na vila de Cangas.

140714 bombasPalestina - Diário Liberdade - [Atualizado às 16:30 de 14.07.14] A intensificação dos bombardeamentos e a iminente invasão terrestre sustenta a ameaça do Exército sionista contra o povo de Gaza.

130714 casaco comunistaLe Monde Diplomatique - [Henrique Carneiro] A esquerda não é uma posição relativa, mas um programa histórico. O que é chamado hoje de esquerda oficial não é mais do que a social-democracia, o stalinismo e o nacionalismo burguês reciclados, e o polo programático desse referencial permanece quase vazio.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: diarioliberdade [arroba] gmail.com

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.