O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

correa papaEquador - Opera Mundi - Abstinência sexual será parte de programa para prevenir gravidez em adolescentes no Equador.

060315 ivanColômbia - Resumen Latinoamericano - Carlos Aznárez, da Resumen Latinoamericano, dialogou, em fins de fevereiro, em Havana com o Comandante das FARC-EP, Iván Márquez, que preside a Delegação guerrilheira na Mesa de Negociações com o governo colombiano.

xmarzoGaliza - ODS-Coia - Os vindeiros días 6, 7, 13 e 14 de marzo a ODS de Coia convida toda a veciñanza de Vigo ás primeiras xornadas contra a especulación e xentrificación na zona vella de Vigo, que se van desenvolver no C.S. A Revolta do Berbês grazas á colaboración dos colectivos Xentrificación Vigo, GAS, LAPSUS e a ODS-Coia.

googlemapspraceres4Galiza - CNM - O incendio da gasolineira de Os Praceres deste mércores 4 de marzo xerou unha gran alarma social en Marín e Pontevedra pola espectacularidade e o perigo real para os habitantes e as vivendas limítrofes. Temos que felicitarnos pola actuación dos bombeiros e demais funcionarios públicos que actuaron con rapidez e eficacia evitando a propagación do lume.

060315 taUruguai - Diário Liberdade - No último domingo, dia 1º de março, José "Pepe" Mujica entregou a faixa presidencial para o seu sucessor, Tabaré Vázquez, novo presidente do Uruguai.

MD03Estado espanhol - Diário Liberdade - Internacionalistas acabárom de publicar provas sobre a presença de voluntários originários do Estado espanhol entre os batalhons nacional-socialistas ucranianos.

Trazado CatasosGaliza - Adega - O Valedor vén de facer pública a súa resolución logo de que máis de 11.000 persoas e colectivos denunciaramos os impactos da liña eléctrica que Fenosa pretende facer pasar polas fragas de Casas Vellas e Catasós. Xunta e Fenosa fican ben retratadas.

feministadlGaliza - Diário Liberdade - A manifestaçom unitária de domingo em Compostela é o ato principal mas nem muito menos o único.

210215 nestleGrécia - ANA - Tem piorado ainda mais as condicições de trabalho dos escravos assalariados na empresa multinacional Nestlé. Recentemente a multinacional implementou reduções salariais em todas as suas fábricas no território do Estado grego, as quais oscilam entre 10% e 38%. As reduções salariais têm sido impostas aos trabalhadores com a tática da chantagem: Os que não assinaram os novos contratos de trabalho individuais foram despedidos. Os que assinaram, viram seu salário reduzido de 10% a 38%.

CochoDiário Liberdade - 27 pessoas apoiárom a campanha desde o início. Há vários prémios para as pessoas que doarem.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.