O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

Cartaz Seminario MunicipalismoGaliza - Universidade Invisível - O salón de actos do Campus Universitario de Riazor será testemuña na segunda fin de
semana de maio (venres 8 e sábado 9) do rexurdir da Universidade Invisíbel, que comezará a
súa nova andaina con “Municipalismo dos Comúns. Seminario da Universidade Invisíbel”.

nepalNepal - Diário Liberdade - O último balanço indica que som mais de 3.700 as pessoas mortas por causa do terremoto de 7,8 graus registrado no Nepal o passado sábado, segundo informárom agências internacionais. O número de pessoas feridas supera as 6.500.

270415 pbRevista Fórum - [Anna Beatriz Anjos] "Não sou pessimista, sou realista. Nós criamos a melhor infraestrutura, descentralizada, e a primeira coisa que fizemos foi construir um sistema super centralizado sobre ela, o que é muito bizarro", comentou Peter Sunde. 

270415 6congressoGaliza - Primeira Linha - Comunicado emitido polo novo Comité Central.

leganGaliza - Diário Liberdade - Nom houvo maiores explicaçons públicas das açons específicas que isso implica.

1453959748 fc92020bd1 zBrasil - Diário Liberdade - [Roberto Bittencourt da Silva] A Rede Globo de Televisão, que ora completa 50 anos de existência, teve a primeira transmissão realizada em 26 de abril de 1965, por meio do seu canal televisivo original: a TV Globo, canal 4 do Rio de Janeiro.

DSC 2022Portugal - Diário Liberdade - [Fotos de Luis Nunes] Milhares de pessoas se manifestaram no 41º aniversário do levantamento popular de esquerda que terminou com a ditadura do fascista Salazar.

wev2Brasil - Diário Liberdade - A Globo, que completa 50 anos de existência no próximo dia 26, é a grande inimiga da democracia e dos direitos sociais. A principal empresa das comunicações do Brasil tem todo esse poder graças aos incentivos públicos, isenções fiscais e uma imensa complacência com diversas ilegalidades e falcatruas gigantescas durante o regime militar, defendido, incentivado e acobertado por ela.

ahistoriadamenstruacionGaliza - Cineclube Compostela - A programación do Cineclube de Compostela regresa este mércores 8 de abril coa proxección do filme de Su Friedrich Ás agachadas(Hide and Seek, Su Friedrich, EUA, 1996), un documental experimental sobre a descuberta adolescente da identidade lesbiana. Xunto con este filme poderemos ver tamén A historia da menstruación(The story of menstruation, EUA, 1946), unha curtametraxe de animación producida por Walt Disney para os institutos, que servirá de exemplo da imposición da identidade sexual a través das escolas e o cinema. A sesión terá lugar, como é habitual, no CS O Pichel (Santa Clara, 21) a partir das 21.30 horas.

260315 operarioGaliza - Diário Liberdade - A faturaçom industrial desceu 6% no início do ano atual.

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores Maurício 2015 03 110315 borja2Galiza - CSPP - O Comité de Solidariedade cxs Presxs Políticxs mostra en primeiro lugar o seu total apoio e solidariedade coa familia do preso Borja Martín Gómez que “apareceu aforcado” na prisión da Lama.

210215 nestleGrécia - ANA - Tem piorado ainda mais as condicições de trabalho dos escravos assalariados na empresa multinacional Nestlé. Recentemente a multinacional implementou reduções salariais em todas as suas fábricas no território do Estado grego, as quais oscilam entre 10% e 38%. As reduções salariais têm sido impostas aos trabalhadores com a tática da chantagem: Os que não assinaram os novos contratos de trabalho individuais foram despedidos. Os que assinaram, viram seu salário reduzido de 10% a 38%.

CochoDiário Liberdade - 27 pessoas apoiárom a campanha desde o início. Há vários prémios para as pessoas que doarem.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.