1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)
Diego Bernal

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Logo se aprende

Nas eleiçons, mais galego!

Diego Bernal - Publicado: Quarta, 29 Agosto 2012 17:14

“Os galegos entendemo-nos melhor com os portugueses e brasileiros que com os castelhanos” fôrom as palavras com as que, com a naturalidade de umha inocente criança, me presenteou umha emigrante no Rio de Janeiro. De extraçom rural, possivelmente de Santa Comba, Vale do Dubra ou Negreira, concelhos donde procedem a maioria dos emigrantes galegos que moram nesta cidade brasileira, teria sessenta anos e, por certo, nunca ouvira falar de reintegracionismo.


Por seu turno, num programa de televisom, umha jornalista galega de cerca de quarenta anos, de extracçom urbana, advertia a Feijoo de que ela após um ano de convívio com um português nom lhe entendia nada.

Com certeza nengumha mentia. A primeira representa a identidade da Galiza, cultura que se insere naturalmente no espaço lusófono. A segunda, é vítima das graves conseqüências da perda desse tesouro que nos permite comunicar-nos com mais de 240 milhons de pessoas. Infelizmente, também representam o passado e o futuro.

Com as eleiçons perto, talvez seja o momento de exigir mais galego, de exigir futuro para a nossa comunidade lingüística. Porque futuro para a nossa língua significa que esta jornalista poda presumir no próximo programa de comunicar-se com brasileiros, portugueses e castelhanos polo simples facto de ser galega.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.