1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

191115 patrGaliza - Ceivar - Num comunicado emitido nestes dias, a Unión de Oficiales (UO) da Guarda Civil dirigiu-se ao ministério que dirige Jorge Fernández Díaz, para solicitar-lhe que se “reforce a segurança em Espanha, embora tal suponha restringir alguns direitos e liberdades”.


O escrito apresentou-se com a suposta motivaçom dos ataques em Paris.

No comunicado, a UO fai especial referência ao controlo das comunicaçons das pessoas, assim como à abertura das fronteiras. Segundo este sindicato, a populaçom compreenderia as “medidas excecionais”. Do mesmo jeito, acrescentam que “nom reforçar a segurança nas ruas com o Ejército pode ter mais que ver com evitar a imagem incómoda de soldados fardados a patrulharem as cidades do que com umha verdadeira preocupaçom pola nossa segurança, principalmente com umhas eleiçons próximas”.

Esta associaçom, que no seu dia já solicitara a inclusom das Forças Armadas espanholas em missom de “segurança pública”, enquadra-se na estrutura da Guarda Civil e da Policía Nacional, sendo umha das tantas vozes que se está a ouvir, utilizando o acontecido em Paris para submeter as pessoas a situaçons ainda mais extremas de controlo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.