1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

alfonEstado espanhol - Diário Liberdade - A Audiência Provincial de Madrid condenou Alfonso Fernández Ortega, 'Alfon', a 4 anos de prisom por possessom dum artefacto explosivo na greve do 14 de novembro de 2012.  Esta condena soma-se à pena de um ano que lhe foi imposta recentemente por um delito de 'atentado à autoridade'.


Segundo o relato da Fiscalia, durante a jornada de greve o acusado portava um saco com umha bomba caseira quando foi detido por três polícias espanhóis à paisana. Porém, 'Alfon' negou em todo momento as acusaçons e declarou que fôrom os polícias os que lhe mostrarom o saco com o engenho e ameaçarom com imputar-lhe tenência de explosivos se nom identificava membros de grupos antifascistas como os Bukaneros (torcida da equipa madrilena 'Rayo Vallecano'). Aliás, o seu advogado, Erlantz Ibarrondo, afirmou que a acusaçom nom apresentou nengumha prova objetiva, apesar dos três registros ao domicílio do acusado, e que houvo várias contradiçons nos testemunhos da polícia. 

Contudo, os magistrados finalmente assumirom como verdadeira a versom apresentada pola Fiscalia, mas a petiçom de condena foi rebaixada de 5 anos e 6 meses a 4 anos. A defesa já anunciou que recorrerá a sentença.

'Alfon' foi detido em 14 de novembro de 2012 quando se dirigia a um piquete, foi acusado de tenência de explosivos e enviado à prisom de Soto del Real (Madrid), onde permaneceu até 9 de janeiro de 2013 por 'alarma social' e suposta vinculaçom com 'banda armada'. Durante todo este tempo, ele e a sua família venhem denunciando publicamente a montagem policial da que está a ser vítima.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.