1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

290812 controilterrorismoItália - Abordagem - "A sociedade mais totalitária é a que sabe dar às cadeias a cor da liberdade, a mercaduria por excelência hoje em dia. Se a repressom mais eficaz é a que anula o desejo mesmo de rebeliom, o consenso é repressom preventiva, polícia das ideias e as decisons."


Recebemos este correio que traduzimos e colamos tal qual:

Esta manhá (ontem), 27 de agosto, numha operaçom das forças especiais dos Carabinieri, numha operaçom na que participarom dezenas de polícias e na que, além dumha dezena de domicílios, registrarom dous centros anarquistas (em Trento e Rovereto) detiverom aos compas Massimo Passamani e Daniella Battisti, o primeiro fica já no cárcere de Tolmezzo e a segunda em arresto domiciliário.

As acusaçons nom som de todo claras, mas sabe-se que as detençons orquestrarom-se baixo o artículo 270 bis, ou seja, asociaçom subversiva. Segundo a imprensa burguesa (Rádio NBC) acusase-lhes de quanto menos «28 feitos, que vam desde ataques contra repetidores de Vodafone e Wind» e disturbios «em Val di Susa, em Roma e Grécia». Além, sempre segundo a imprensa, Massimo seria o «líder» dos anarquistas insurreiçonalistas italianos. Nos últimos meses nom som poucos os jornalistas que se ensanham em amosar um suposto liderazgo.

Nessa linha vam as declaraçons do parlamentário piamontés do PD (Partido Democrático) Stefano Esposito quem nom tardou em sair a dar umha conferência de imprensa esta tarde na que declara que durante meses vem denunciando «o papel desempenhado por Massimo Passamani no Val di Susa como chefe da á militar e violenta do movimento Nom Tav». E continua dezindo que espera «as opinions de vários intelectuais em Torino que me atacarom quando denunciei o papel dos antagonistas e sobre tudo espero saber se os habitantes de Val di Susa contrários ao Tav vam tomar as distâncias dum acusado de subversiom». Divide et impera.

Vejamos si, logo dos ejércitos de polícias e militares que invadirom o val para supervisar a destruiçom do mesmo em benefício do projecto de Alta Velocidade do Capital, a clásica formula de dividir a quem luitam entre «bos» e «maus» esta vez funciona em Val di Susa.

Só podemos agregar que nengum anarquista estará só. A demonstrar solidariedade da maneira que se cria convinte, ainda que a melhor maneia é continuar a luita.

Para escrever-lhe a Massimo (pode lêr em castelão):
Massimo Passamani
C.C. di Tolmezzo
via Paluzza, 77 - 33028 Tolmezzo (UD)
Itália

Foto: Abordagem


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.