1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

300712 banezerosellEstado espanhol - Primeira Linha - A ministra espanhola de Emprego e de Seguridade Social, Fátima Bañez, alardeou a passada semana das medidas em matéria de contrataçom dirigidas aos jovens adoptadas polo governo e que incidirom na precariedade que caracteriza a situaçom laboral deste colectivo especialmente golpeado pola crise.


A ministra alardeou de medidas dirigidas a juventude, tais como a o contrato de apoio a emprendedores ou as reformas introduzidas no contrato de formaçom e aprendizagem, que permite alargar a situaçom de inestabilidade e precaridade que sofrem os moços e moças e, ademais, non servirom para frear a histórica taxa de desemprego juvenil.

Mas o governo continua a insistir na mesma fórmula que possibilita força de trabalho barata à patronal e anuncia novas estrategias de “emprendemento e emprego”. A juventude será o alvo principal das reformas que procuram difuminar o objecto dos dereitos laborais conquistados. As louvas ao emprendedor e os chamados ao emprendemento tenhem como objectivo popularizar fórmulas de trabalho dependente mas nom subordinado, no que as obrigas empresariais fiquem definitivamente eliminadas.

Foto: Luis Sevillano - Ministra espanhola Fátima Báñez e Joan Rosell, presidente da patronal, bons parceiros.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.