1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

080913 madrid202021MAREstado espanhol - Sermos Galiza - A candidatura avalizada polo governo espanhol, a monarquia bourbónica e outras elites espanholistas fracassou na apresentaçom perante o COI e foi a primeira eliminada das três cidades que concorriam para organizar os Jogos de 2020, que serám em Tóquio.


 

Com as autoridades espanholas a mostrarem na apresentaçom perante as delegaçons do Comité Olímpico Internacional (COI) um nível de inglês ridículo, typical spanish, ou a fornecerem cifras contraditórias na mesma frase, sob a sombra do desemprego e a corrupçom e também da dopagem, para além de umha importante oposiçom popular, a candidatura de Madri para organizar as Olimpíadas de 2020 foi eliminada na primeira votaçom, ficando fora apesar de que no Estado espanhol a candidatura de Madri era apresentada como a favorita para ganhar a eleiçom.

É a terceira vez que a burguesia espanhola fracassa no seu intento de ser cidade olímpica, gerando todas os intentos grandes despesas públicas, de milhons de euros. A candidatura estivo avalizada polo governo espanhol do Partido Popular em cheio, com o presidente da direita espanhola, Mariano Rajoy, presente em Buenos Aires, onde decorria a eleiçom -também polos Bourbons, falou o príncipe Felipe- e também pola oligarquia espanhola, que viam nos Jogos umha possibilidade de negócio.

Tóquio acolherá os Jogos de 2020 já que venceu na votaçom final a Istambul.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.