1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

021015 eiSíria - RT - [Traduçom do Diário Liberdade] Uns 200 seguidores do Estado Islâmico terám abandonado as fileiras desse grupo terrorista e estám a se retirar do norte do Iraque para tentar que outros parecidos que operam na Síria lhes paguem uns salários melhores, indica 'The Daily Mirror'.


Até há pouco tempo, os integrantes do grupo armado de Abu Bakr ao Baghdadi tinham a reputaçom de ser os jihadistas que mais cobravam do mundo, mas a organizaçom tem dificuldades de liquidez desde que começárom os ataques aéreos no Iraque e Síria.

Por sua vez, um recente relatório do Centro Internacional de Estudo da Radicalizaçom afirma que o motivo para deixarem o grupo parte da desilusom polas promessas incumpridas do EI quanto a uma vida luxuosa (autos e objetos de ostentaçom). Outras razons apontadas estarám vinculadas com o grau de corrupçom existente entre os comandantes e as práticas "nom islámicas", que incluem casos de racismo contra combatentes estrangeiros, segundo o diretor de ICSR e autor do relatório, Peter Neumann.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.