1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Acabam de deter o independentista Santiago Vigo

101010_detidoGaliza - Galizalivre - Umha mensagem do organismo anti-repressivo Ceivar comunica-nos que o militante independentista Santiago Vigo acaba de ser detido, um dia depois da detençom de José Manuel Sanches.


Os dous foram detidos em Portozinho no 2007, acusados de transportar um artefacto explosivo. Após permanecerem mais de dous anos em prisom preventiva, foram condenados pola justiça espanhol por 'danos terroristas'. A política de endurecimento repressivo face o independentismo galego fijo que o Tribunal Superior passara a qualificar os factos como 'depósito de explosivos', multiplicando a condena a quatro anos.

Campanha de solidariedade

Como já comentamos à tona da detençom de José Manuel Sanches, este endurecimento coincide com umha campanha mediática contra a resistência galega -que mesmo pretende relacionar organizaçons e associaçons legais com as sabotagens- orquestrada polos jornalistas cercanos às autoridades do Estado.

Para o dia de amanhá Ceivar convoca umha concentraçom em Compostela, nos julgados de Fontinhas às 9h30 em mostra de solidariedade com os detidos. O dia 11, aliás, o Mádia Leva! de Lugo acolherá umha "Jornada Anti-repressiva", que incluirá entre outras muitas atividades umha palestra de Ceivar às 19h00, na que se dará especial atençom a estas recentes detençons.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.