1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

24 de Julho: confirmam-se confrontos nas ruas de Compostela em resposta às cargas policiais

260710_contentorGaliza - Diário Liberdade - Diversos meios de comunicaçom informárom da existência de cenas de violência nas ruas do centro de Compostela na noite do dia 24 de Julho, imediatamente depois da forte carga policial contra a manifestaçom de Briga.


(Todo o material gráfico incluído nesta informaçom é trabalho próprio dos repórteres do Diário Liberdade ou recebido na nossa redacçom, de reproduçom livre, de preferência citando a fonte)

Como já informamos no mesmo dia 24, a polícia espanhola impujo umhas condiçons de máxima pressom sobre as pessoas que se manifestavam pola independência da Galiza nas ruas de Compostela. A intençom de concluir a manifestaçom no mesmo lugar que outros anos foi impedida polas forças policiais espanholas, que carregárom com dureza contra a juventude independentista.

Umha vez rebentada a manifestaçom de Briga, a marcha convocada para umha hora mais tarde pola AMI nem pudo chegar a realizar-se, devido à ocupaçom policial da Alameda compostelana, o que poderá ter provocado outras respostas  de grupos de jovens ao longo da noite.

Entre o trabalho dos repórteres do Diário Liberdade e a recepçom de material gráfico de testemunhas dos episódios de violência nas ruas da capital galega, construímos umha galeria de  urgência comimagens que poderá aumentar nas próximas horas se se produzirem novos contributos por parte do cada vez maior colectivo de companheiras e companheiros colaboradores deste meio contra-informativo popular.

É necessária umha reflexom por parte do Governo espanhol

Nom parece razoável que num Estado que presume de democrático se produzam manifestaçons em condiçons irrespiráveis como as que decorrêrom no passado sábado em Compostela.

Gostávamos que a exposiçom destas imagens, junto à das pessoas feridas que já publicamos, servissem para apelar a umha reflexom por parte do Governo espanhol, que ano após ano está a provocar graves confrontos pola sua teima em pressionar e tentar evitar o exercício de direitos fundamentais como o de manifestaçom e o de livre expressom à esquerda independentista galega.

O Estado espanhol deveria deixar de considerar ilegítimo reivindicar direitos nacionais e sociais, e deveria também deixar de considerar delinqüentes as pessoas que exercem direitos fundamentais de maneira pacífica. O contrário poderá significar o prolongamento de acontecimentos como os que cada 24 de Julho servem de preámbulo ao Dia da Pátria Galega.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.