1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

100312_filme_basco_em_portugues_da_galizaGaliza - Galiza Confidencial - Emotivo filme em basco baseado numha lenda medieval dos Pirinéus e protagonizada por um bardo ou cantor popular enfrentado à Igreja. A estreia galega é a 23 de março e respeitará os nossos direitos lingüisticos com legendas na nossa língua.


A longametragem de animaçom em basco "Gartxot, konkista aitzineko konkista" (Gartxot, a conquista antes da conquista), realizado por Juanjo Elordi e Asisko Urmeneta e produzido por Somuga, chegará aos cinemas da capital o próximo 23 de março. O filme -que conta com música de Benito Lertxundi e as vozes de conhecidos cantores da zona dos Pirinéus bascos-, supom todo um reto, pois é umha fita de animaçom para adultos, que se projeta unicamente na língua do País Basco. Na nossa naçom, o filme será projetado no cinema Compostela da capital da Galiza, com legendas em galego.

Estreada no País Basco no passado 18 de novembro, 'Gartxot' recebeu excelentes críticas e umha boa acolhida por parte do público. Fruto de quatro anos de trabalho, "Gartxot" é umha mistura de tragédia romántica e filme de aventuras, filmada com uns desenhos inovadores, umhas paisagens que evocam o romantismo e um guiom que procura a emoçom. Está baseada numha narraçom que o escritor Arturo Campión publicou em 1917 apoiando-se numha antiga lenda do Vale de Salazar, Navarra, sobre os bardos, cantores populares que preservavam a memória e a cultura do seu povo.

Nesta história, o Abade de Roncesvales desterra o bardo Gartxot e rapta o fillo dele, Mikelot, para que cante em latim ao serviço da Igreja. Mikelot consegue escapar do convento e é perseguido polos temíveis monges guerreiros. A partir de aí desencadea-se a tragédia.

O projeto cinematográfico conta com o envolvimento do cantante Benito Lertxundi quem, para além de ser o compositor das cançons do filme, deu voz a umha das personagens, junto à cantora Olatz Zugasti. A maioria dos atores que pugérom as vozes tenhem experiência nas Pastorais suletinas e alguns deles som músicos de sona no campo da música tradicional.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.