1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

Sexta-feira concerto galego-brasileiro para apoiar o ensino em galego-português

190112_cartaz_semente_concerto_solidarioGaliza - Diário Liberdade - Nesta sexta-feira, dia 20 de Janeiro, às 21.30 horas o grupo impulsionador da escolinha Semente organiza em Compostela o concerto SEMENTES DE MÚSICA: 3 sereias e 18 cordas sementando sonhos!


O Auditório da Galiza de Compostela acolhe amanhá um concerto solidário com a língua galego-portuguesa e em prol do direito das crianças galegas a serem educadas no português da Galiza.

Assim, as cantoras galegas Guádi Galego, Uxia Senlle e Ugia Pedreira e os músicos brasileiros Fred Martins  e Sérgio Tannus junto ao guitarrista galego Guilherme Fernandes oferecerám um concerto que visa angariar dinheiro para a primeira Escola de Ensino Galego, a escolinha para crianças A Semente.

A Semente é um jardim de infáncia que oferta um ensino laico que aposta pola coeducaçom impulsionado polo tecido associativo galego. Aliás é o primeiro projecto existente na Galiza onde a língua ambiental é veicular é o galego-português e nom o espanhol como acontece no resto de centros destas características que há no nosso país.

Segundo exprimem no site da escola Semente "Entendemos o idioma galego como parte indissolúvel da nossa cultura, da nossa história e do nosso futuro, e defendemos o seu carácter internacional; criando um espaço de interculturalidade formentará-se a importáncia do respeito a outras culturas que vivem no nosso país".

 Quem quiger gozar de um bom concerto e, ao mesmo tempo, contribuir com a revitalizaçom da nossa língua pode comprar os ingressos na Gentalha do Pichel ou em Discos Gong (10€) durante o dia de hoje ou amanhá a 12€

Aliás, a organizaçom adverte que também tenhem umha "fila 0" para que nom puder vir ao concerto mas sim contribuir com o ensino na língua da Galiza.

À tarde, a ludoteca Semente (rua salvadas 47) abrirá as portas para as visitas e será gratuita das 16h às 20h.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.