1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

Inventora galega criou precedente do e-book em 1949

301211_inventoraGaliza - Diário Liberdade - Umha mestra ferrolana fabricou em 1949 umha patente do que é considerado primeiro livro eletrónico, construindo a partir dela umha enciclopédia mecánica.


Os ensaios da professora galega Ángela Ruiz Robles eram dirigidos à sua área profissional, o ensino, procurando facilitar o transporte de materiais das crianças, tornar mais atraente a aprendizagem e adaptar o ensino aos nenos e nenas da época, facilitando o labor educativo.

O trabalho de inovaçom tecnológica realizou-no nas instalaçons militares de Ferrol, fabricando umha artefato com vários rolos e funcionamento mecânico, eletrônico e por pressão de ar, que poderia considerar-se o primeiro livro eletrônico.

Continha duas seçons, umha com aprendizagem básica sobre leitura, escrita, numeração e cálculo, na qual se pressionavam letras e números formando palavras, sílabas e diferentes operações. E outra parte que funcionava com bobinas, dedicada a cada umha das matéria em concreto. Abaixo de umha lámina transparente e irrompível, escondia-se uma luz que fazia possível a leitura na escuridom. Inclusive podia incorporar som nas explicaçons da cada tema.

301211_galiza_e-bookSegundo a própria autora, tudo isto estava "num só livro de importáncia insignificante e fácil manejo".

Os norte-americanos ficaram espantados diante de tal invento e tentaram comprar-lhe a patente do livro. É claro que nom a conseguiram, já que ela queria que o invento ficasse na Galiza, concretamente na sua cidade Ferrol.

Ángela Ruiz Robles viveu entre 1895 e 1975, nom chegando a ver o nascimento atual dos livros eletrónicos que ela inventou 60 anos antes, como umha verdadeira 'Júlio Verne' galega.

A partir de Electrorincon, com informaçons de Rocío Pita Parada.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.