1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 Votos)

Luar na Lubre diz perante 5000 pessoas que eles dam concertos 'demasiado galegos'

180811_luar_na_lubre_corunhaGaliza - Diário Liberdade - O grupo corunhês puxou assim das orelhas à vereadora antigalega do PP que estava entre o público.


O grupo galego mais conhecido e reconhecido a nível internacional aproveitou o seu concerto de ontem na Corunha para reivindicar a identidade galega e a nossa cultura nacional frente às declaraçons xenófobas da vereadora de Cultura da Cámara da cidade herculina, Ana Fernández, depois de ter atacado a cultura galega ao considerar pejorativamente que as festas de Maria Pita dos últimos quatro anos foram "demasiado gallegas".

"Este é um concerto demasiado galego. Na Corunha nunca se nos valorizou. Somos galegos e somos da Corunha; acreditamos que a autoestima de um povo é o mais importante", espetou o líder do grupo, Bieito Romeiro, perante 5.000 pessoas,  que ateigavam o lugar e entre as que estava a política espanholista, protagonista da polémica.

Nom é a primeira personagem pública que critica as declaraçons da vereadora. A jornalista catalá de origem galega, Júlia Otero, censurou também no seu twitter as palavras racistas desta política, como já tinha feito quando o galego-português foi discriminado na inauguraçom do shopping Marineda City.

Por seu turno, a organizaçom independentista Nós-UP foi a única que pediu a demissom da política do Partido Popular perante a gravidade das suas declaraçons.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.