1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 Votos)

Dia da Pátria 2011: Ao vivo da Alameda de Compostela

260711_patria_lingua_socialismoGaliza - Diário Liberdade - [Atualizado às 12:10] Voltamos com as informaçons ao vivo neste especial do Dia da Pátria. Podes acompanhar o dia mais importante da reivindicaçom da naçom galega de novo através da janela que fica ao final desta nova.


Cadeia Humana, Rondalha polo centro histórico e carga contra Briga

[Atualizaçom às 22:50] A Cadeia Humana de Ceivar decorreu entre a praça da Galiza e a 8 de março, AMI marchou polas ruas do centro histórico e Briga sofreu carga policial na mesma Porta Faxeira antes de que a sua manifestaçom saísse.

Cobertura especial: Galiza, Dia da Pátria 2011

[Atualizaçom às 17 horas] Às 18 horas (horário galego, 19 horário oficial espanhol) estaremos no ar com as informaçons diretas de Compostela sobre as convocatórias dos dias 24 e 25 de julho.

A partir desse momento, iremos atualizando ao ritmo que nos for possível, a informaçom que for chegando de cada evento dos convocados para este 24 de julho, véspera do Dia da Pátria.

A ferramenta que utilizamos permite umha atualizaçom constante e imediata, bem como o envio de informaçons das pessoas que nos leem, cuja publicaçom será moderada pola equipa do Diário Liberdade.

Também estaremos atentos e atentas à receçom de materiais via e-mail. A nossa caixa de correio fica aberta para os vossos contributos: diarioliberdade[arroba]gmail.com.

[Foto do Diário Liberdade na Porta do Caminho, no momento da carga policial]

fotografia132

.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.