1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Repressom contra greve de mineiros peruanos já fijo 6 mortos

060410_peru.jpgDL - Governo peruano presidido por Alan García está a reprimir duramente os protestos dos trabalhadores das minas, com um saldo parcial de seis mineiros mortos. 


Mais de 10.000 mineiros manifestárom-se no passado fim de semana no sul do país contra a as medidas que querem reduzir a extracçom de ouro, único sustento dos trabalhadores, sem apresentar nengumha alternativa às 100.000 pessoas empregadas de maneira informal num sector que extrai 20 toneladas e gera 600 milhons de dólares por ano no Peru.

Nom é a primeira vez que o governo neoliberal de Alan García "resolve" a tiro conflitos com as populaçons pobres. A resistência indígena às concessons a empresas mineiras e petroleiras na selva amazónica fijo várias mortes meses atrás, naquela ocasiom defendendo a exploraçom dos recursos, enquanto desta vez utiliza a escusa do controlo da extracçom por motivos ambientais para justificar a agressom a um sector que, caso precise de umha reforma, nom será ela baseada nos disparos da polícia contra quem defende o direito ao trabalho.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.