1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

Sucesso do ato polo Dia da visibilidade lésbica

290411_lesb-vigo-300x224Galiza - Lume! - O 26 de Abril, dia da visibilidade lésbica, as mulheres de Vigo realizamos umha série de atividades destinadas à reivindicaçom da nossa condiçom de lesbianas ante a presença maioritária e discriminatória nas ruas do machismo hetero-patriarcal criador de mecanismos e aliado dos nécios meios de comunicaçom que fam todo o possível por invisibilizar as mulheres lésbicas, para que fiquemos “ocultas”, caladas, denigradas e sem ânimo para luitar.


É por isto que as mulheres, mais umha vez, temos que dizer que logramos juntar-nos e reivindicar os nossos direitos.

Nas ruas de Vigo aconteceu umha bicada popular, com o único fim de normalizar o que hoje em dia nom é “aceite” polo Patriarcado, o afecto visível de duas mulheres lesbianas. No mesmo momento, tivo lugar umha concentraçom no mercado do Calvário, onde as mulheres tivemos a oportunidade de falar livremente sobre sobre as dificuldades que a “norma social” impom contra a nossa visibilidade.

Para rematar a jornada, reunimo-nos novamente no Centro Social LUME!, com o ânimo de conhecer a problemática da lesbofobia no ensino e no entorno laboral, encorajando-nos e canalizando as nossas forças para empreender a luita feminista.

Desde o Colectivo LUME!, queremos agradecer a todas as mulheres achegadas e participantes, à Associaçom Nós Mesmas de Vigo. Aliás, queremos transmitir o nosso apoio e alegria a todas as mulheres, assim como convidar e animar à participaçom àquelas que nom pudestes assistir, logrando que estas actividades vaiam acrescentando-se na nossa cidade e no resto da Galiza.

Avante a luita feminista!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.