1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 Votos)

Milhares de trabalhadoras da Galiza e Euskal Herria marcham sobre Madrid ao grito de 'Independência'

050411_madridGaliza - Diário Liberdade - Segundo nos informam trabalhadores e trabalhadoras participantes, a manifestaçom convocada conjuntamente para hoje pola CIG, LAB e e ELA foi um êxito, com umhas 5.000 pessoas a marchar polas ruas do centro da capital espanhola.


A manifestaçom partiu do Palácio de Congressos, junto ao estádio Bernabeu, e marchou polo Passeio da Castelhana, com umha grande coluna de trabalhadores e trabalhadoras, por volta das 5.000 pessoas, e grande número de bandeiras da Galiza e de Euskal Herria. Para além dos gritos contra a crise e as reformas laborais impostas polas diferentes administraçons, foi muito coreada a palavra de ordem de "Independência".

Também as críticas aos sindicatos maioritários espanhóis estivo presente, bem como a reclamaçom do reconhecimento de quadros próprios de relaçons laborais na Galiza e no País Basco, onde o Estado espanhol quer impor os convénios e acordos assinados com os amarelos CCOO e UGT em Madrid.

Para além da CIG, LAB e ELA, na manifestaçom participárom trabalhadores e trabalhadoras da Catalunha (CSC), Canárias (Intersindical Canaria) Castela e Aragom, com forte presença da sensibilidade soberanista em pleno coraçom de Madrid. O maior contingente de trabalhadores e trabalhadores chegou a Madrid de Euskal Herria, seguido em número pola Galiza, que deslocou quase um milhar e meio de pessoas, incluídos trabalhadores da esquerda independentista organizados no sindicalismo nacional e de classe.

A manifestaçom concluiu em frente ao Ministério espanhol do Trabalho, onde falárom representantes das três organizaçons sindicais convocantes. Primeiro a secretária-geral do basco LAB, Ainhoa Etxaide; depois o secretário-geral da galega CIG, Suso Seixo; e, por último, o secretário-geral do basco ELA, Adolfo Muñoz.

A grande mobilizaçom sindical, onde nom faltou a grande sonoridade do instrumento nacional galego, a gaita, concluiu com o canto conjunto do Hino da Internacional.

050411_madrid2

050411_madrid3

050411_madrid5

 

050411_madrid6

050411_madrid4

Foto 1: Imagem da manifestaçom de hoje em Madrid. Diário Liberdade.

Foto 2: Faixa inicial da manifestaçom e hoje. Agência AFP.

Fotos 3, 4, 5 e 6: Imagens da manifestaçom de hoje em Madrid.  Andoni Canellada/Argazki Press via Boltxe.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.