1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

defensa-sanidade-publicaGaliza - Diário Liberdade - Aprovou um calendário de mobilizaçons na sua sessom plenária de 4 de fevereiro.


A Plataforma em Defesa da Sanidade Pública de Ferrol decidiu convocar a 'grande mobilizaçom comarcal' para dia três de março após analisar os orçamentos da Junta da Galiza e as listas de espera.

Além da mobilizaçom decidiu-se apoiar o fechamento de 24 horas no Hospital Arquitecto Marcide convocado polos sindicatos do ámbito sanitário para dia 7 passado em denúncia dos cortes ao pessoal e aos/às usuários/as e os protestos deste mesmo coletivo para dia 17 deste mês em defesa da Sanidade Pública. Ainda, o plenário resolveu apoiar a mobilizaçom convocada polos Comités de Empresa de Astano e Bazán para domingo 24 de fevereiro em demanda de trabalho para os estaleiros públicos.

A comarca de Trasancos está chamada a domingo 3 de março às 12 do mediodía a umha grande mobilizaçom emn Defesa da Sanidade Pública, contra os cortes, as privatizaçons e o duplo pagamento.

Foto: Ártabra21


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.