1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

EF2015Galiza - Agir/Briga - No final de mês decorrerá a Escola de Formaçom, como todos os anos desde que em 2004 AGIR começasse a organizá-la.


Desde aquela, e ininterrompidamente ao longo de doze ediçons, as organizaçons estudantil e juvenil AGIR e BRIGA levamos a cabo este encontro anual em primavera.
A deste ano será a número doze, sim. E como nas anteriores, haverá momentos para o convívio, para o debate, e para a socializaçom do nosso projeto político independentista, socialista e feminista. Sob a legenda "Somos semente de vencer" a jornada dará começo a sexta-feira dia 27 e finalizará 48 horas depois, domingo 29.
Nesta ocasiom, aproveitando os 40 anos após o assassinato do jovem nacionalista e comunista, Moncho Reboiras, será a sua figura como militante corajoso, disciplinado e rebelde a que inspire os conteúdos formativos deste encontro. Longe de pretendermos dedicar a Escola de Formaçom à aproximaçom da vida e luita de Reboiras, amplamente estudada noutros espaços, sim pretendemos reconhecer e preservar os referentes mais válidos da história da luita do nosso povo, aqueles que encarnárom os valores e atitudes revolucionárias que hoje tanto necessitamos desenvolver e otimizar adaptando-as à realidade dos nossos dias.
O conteúdo manterá pois, o espírito que protagonizou até agora esta Escola para a gente nova do nosso movimento político: charlas-debate, roteiro pola contorna, jogos formativos, e tempo para o lazer.
Toda a militáncia e colaboradores/as das nossas entidades estamos chamad@s a tomar parte deste evento, assim como pessoas convidadas.
ADIANTE A ESCOLA DE FORMAÇOM!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.