1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

161214 fusGaliza - Diário Liberdade - Os da Guarda e Compostela som os primeiros centros sociais do País a anunciarem festas de passagem de ano.


 

Fim de ano no Fuscalho

Desvelamos temática de disfraces para fim de ano: Filmes e séries! Assim que já podedes começar a pensar e elaborar as vossas galas para a noite do 31.

Também vos lembramos que aguarda-nos umha gram noite com moita boa música. Os Santos Morcegos, ademais dos seus temas mais clássicos, preparam um repertório especial para a ocassom, para o qual contaram com a colaboraçom dalgúm veterano do panorama punk e rock guardés. E dende Vigo teremos as pinchadas de rock and roll mais aloucadas, com a presença de DJ Gramola.

Aguardamos-vos para dar a bem-vinda ao novo ano no Fuscalho!


Fim de ano no Pichel

Este 31 de dezembro voltamos a festejar no Pichel a chegada do ano novo. Desta volta com as personagens mais míticas das séries de TV de todos os tempos. Acompanharám-nos Shin Chan, os Anjos de Charlie, Mith Buchannon, Xena, e muitos e muitas mais. Será a partir das 00h30 no centro social O Pichel, com as melhores DJ's internacionais. E à 1h00 tomaremos as uvas passas. Esperamos-te!!

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.