1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

veronicamartinezGaliza - Diário Liberdade - Ferrol e Corunha tenhem apresentaçons literárias.


Foto da AELG - Verónica Martínez Delgado apresenta na Artábria a sua obra premiada.

Falamos de 'Da vida conclusa', de Mário Herrero Valeiro e ganhadora do II Prémio de Poesía Figurante; e 'Ode à Madison Ivy e outras coisas de meter', de Verónica Martínez Delgado e accésit do VIII Prémio de Poesia Erótica Ilhas Sisargas, que serám apresentadas dia 5 de decembro ás 20 horas na Fundaçom Artábria, em Ferrol.

Já na Corunha, na livraria-cafetaria Linda Rama, apresentar-se-á hoje mesmo, quinta-feira 4 de dezembro, às 20h00, 'De Beiras a Podemos: a política galega nos tempos da Troika', de Anxo Luxilde, jornalista e colaborador em vários meios galegos, e que contará com a presença, entre outras pessoas, do professor da faculdade de Direito da Universidade da Corunha e ex-deputado do BNG Carlos Aymerich.

Neste mesmo dia e nessa mesma cidade soma-se a programaçom que já anunciamos ontem no Diário Liberdade na Livraria Suévia da Corunhana Livraria Suévia da Corunha, onde se apresentará o livro de poemas, Gume de Navalha, de J. Alberte Corral Iglesias.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.