1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

130214 antifascistasGaliza - AGARB - Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana transmitimos a nossa solidariedade com as vítimas mortais da nova ofensiva de violência fascista na Venezuela.


Sabemos que a direita fascista nunca vai legitimar o governo bolivariano e chavista democraticamente emanado das urnas. Nem o fixo no ano 2002 provocando um golpe de estado, nem tampouco o fará agora. E tentará -empregando todos os métodos possíveis-, a desestabilizaçom e queda do governo legitimo de Nicolás Maduro, agora sob a ameaça de um novo golpe de estado nas ruas, buscando um confronto entre o povo.

A unica soluçom para a continuidade do processo revolucionário bolivariano é aplicar umha resposta firme e contundente contra os culpáveis, combatê-los nas ruas, sem titubeios, para rematar de umha vez por todas com o fascismo que carateriza a oligarquia venezuelana.

O Governo Bolivariano tem que frear estas novas ondas de violência, deter e encarcerar imediatamente a Leopoldo López e os líderes da direita proimperialista, para que sejam julgados como responsávis desta nova tentativa de golpe, assim como castigar com todo o peso da lei os demais autores físicos e inteletuais dos assassinatos.

De AGARB queremos reafirmar o nosso compromisso com a Revoluçom Bolivariana, o Governo do presidente Maduro e o legado do Comandante Chávez.

Pátria, Socialismo ou morte!
Viveremos e venceremos!

Galiza, 13 de fevereiro de 2014

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.