1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto - Alfredo EriasGaliza - O Facho - O vindouro dia 08 de Outubro do 2013, às 7,,30 do serám, o historiador, Alfredo Erias Martínez falará dentro do ciclo, Economia, História e C.C. Sociais. A sua charla intitula-se: “ O Homem Verde”. O Busgoso é umha personagem mítica, o senhor do bosque e das árvores, o senhor da vida.


Erias Martínez licenciou-se em Geografia e História na USC. Actualmente trabalha como arquiveiro-bibliotecário no Concelho de Betanços. É director do Museu das Marinhas e do Anuário Brigantino. É membro da Associaçom Cultural de Estudos Históricos da Galiza, sendo a sua vez conhecido como pintor, e gravador. Desde 2008 até 2012 foi coordenador de “Restauro”, Revista Internacional de Património Histórico. Assim mesmo é co-fundador da editorial Briga Ediçons.
 
Como criador tem publicado diversos livros e numerosos trabalhos de investigaçom, entre os que sublinhamos: “O Arquivo fotográfico Selgas”.“Vales Villamarín: Lembrança no Centenário do seu nacimento”. Em colaboraçom com outros autores: “Contos e poemas de Manuel Roel: Un autor ignorado” .“Obra em galego de Xesús Calviño de Castro”,
 
Dia: 08 de Outubro do 2013 - Hora: 7,30 do serám
Local: R. Academia Galega
Cidade Velha – A Corunha


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.