1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

110713 maoGaliza - Briga - Às 23 horas do 24 de julho BRIGA continuará as atividades da IX Jornada de Rebeliom Juvenil.


Após participarmos na manifestaçom unitária da juventude nacionalista e independentista galega desde as 20 horas, tomaremos o estacionamento de Engenharia Química, no Cámpus Sul da USC, para animar a madrugada com três grupos galegos e um catalám.

Para abrir boca virám do sul, concretamente de Vigo, os rapeiros de Rebeliom do Inframundo. O já experimentado par de artistas marcarám os acordes da noite para ao ritmo do seu estilo criativo e de protesto.
 
 
A seguir intervirám Os Três Trebons. Banda natural da Corunha que trará os seus clássicos sonoros e a sua genial capacidade de conexom com o público para erguer os punhos na noite mais patriótica.
 
 
De mais longe virám os cataláns e as catalás de Atzembla. O grupo valenciano voltará a esta terra virgem para a sua difusom incorporando o ska reivindicativo e a língua oriental da península. @s jovens intérpretes terám umha ocasiom de ouro para dar-se a conhecer, bem como @s fans deste estilo na Galiza para @s conhecer.
 
 
Para encerrar a noite chegarám os jovens de Fracasados de Antemano. O grupo corunhês interpretará parte do seu repertório de música para clausurar com ritmos rock a noite da capital.
 
 
23 Horas, estacionamento de Engenharia Química do Cámpus Sul, USC. COMPOSTELA. Concertos da  IX Jornada de Rebeliom Juvenil.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.