1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280513 engrenagemGaliza - Galizalivre - Inaugurado o passado mes de Abril, suma-se mais um centro social, junto com o Mádia Leva e o Vagalume, dinamizando a cidade de Lugo.


 O local, no bairro da Quinta de Peres (r/Sil nº 52 res do chao), pretende ser um "espaço horizontal e anti-autoritário que se cria como ferramenta e nom como fim, para o desenvolvimento de atividades cultural e luita social". Foi a Assembleia Anarquista Lucense, que leva funcionando arredor dum ano quem levou adiante o peso do projeto.

Após um mes de atividades começa a arraigar a sua presença no bairro. O arranque iniciou com força, com umhas intensas jornadas inaugurais com tres dias de debates arredor de assembleiarismo, organizaçom e educaçom. As atividades encherom de jeito intenso o mes de Maio, e as convocatórias continuam.

Para o vindeiro sábado, primeiro de Junho, participarám junto com todos os movimentos sociais luceses na manifestaçom "povos unidos contra a troika. Galiza contra a troika e as políticas do governo". Enmarcada dentro da jornada europeia de mobilizaçons contra a troika.

Pola tarde, às 20h, projetara-se o documentário "do berce às rejas" e falara-se da experiencia do projeto "Ruka Inche" e dos centros de menores em Chile.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.