1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

020413 corunha cartazpalestracupGaliza - Diário Liberdade - Quinta-feira, haverá no centro social Gomes Gaioso umha nova projeçom do ciclo de cinema socialista de terror. Já para a sexta 12 de abril o mesmo coletivo corunhês organiza um debate sobre a esquerda independentista catalá.  


Cinema coreano

Dentro do ciclo de cinema socialista de terror o Gaioso projeta desta feita um filme da Coreia do Norte. Após as projeçons de filmes da Jugoslávia e da URSS é o turno de Pulgasari, que encerrará esta primeira ediçom de cinema socialista do género de terror e fantástico. Será quinta-feira 4 às 20h30 horas.

Baseado numha lenda do século XIV e muito influenciado polos filmes de Godzilla, Pulgasari trata a história de um ferreiro que, encarcerado por um malvado rei que oprime o seu povo, cria um boneco de arroz e terra que ao cair-lhe acidentalmente umha gota de sangue da sua filha, cobra vida e começa a crescer a medida que come aço. Quando consegue um tamanho considerável lidera umha revoluçom junto das e dos camponeses contra o malvado rei.

A independência catalá em debate

Na sexta-feira 12 de abril o Gaioso vai contar com a presença do militante catalám Marti Majoral, membro da CUP e de Alerta Solidária. Nesta palestra Marti vai falar da CUP, candidatura que acaba de irromper no parlamento catalám e da situaçom do processo de luita da esquerda independentista no seu país. O Ato terá lugar às 20h30.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.