1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

cartazMiramontesGaliza - A Gentalha do Pichel - Dentro da campanha "Galiza nom esquece", a Comissom de História da Gentalha do Pichel quer rendir tributo a Maria Miramontes com a ediçom de um novo cartaz que, como os outros, ficara no centro social pra que o leve de graça quem quiger.


Continua:

Nascida em Guísamo em 1895, foi para a Corunha com a família e começou a trabalhar de costureira, participando do ambiente galeguista e republicano. Entrou para a Irmandade da Fala corunhesa em 1918 como vogal da junta directiva. Casou com Ángelo Casal em 1920 e partilhou com ele a tarefa de editor. Durante a dictadura primoriverista a sua casa na Rua Real foi ao tempo sede das Irmandades da Fala, local do obradoiro de impressom e local das Escolas de Ensino Galego.
Em 1931 muda-se para Compostela e continua o seu trabalho de modista para além das tarefas militantes. Com a instauraçom da república, filia-se ao Partido Galeguista e colabora com a campanha polo estatuto. Após o golpe fascista e o assassinato do seu homem, parte para Buenos Aires, onde se instala na casa duns familiares e continua com o seu ofício. Mantém relaçom com compatriotas exilados como Maruja e Luís Seoane.
Morreu em 1964 no sanatório do Centro Galego.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.