1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

310712 cartazreboiras2012.Galiza - Nós-UP - Como vem fazendo ininterruptamente desde o ano 2001, a Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos convoca para o próximo domingo, 12 de Agosto, um ato político para reivindicar a figura e trajetória combatente de José Ramom Reboiras Noia, militante comunista e independentista galego, morto a tiros pola polícia espanhola em 1975.


A iniciativa consistirá numha concentraçom perante o prédio da rua da Terra onde Reboiras foi abatido há 37 anos. Além da já tradicional oferta floral, contaremos com a intervençom de Carlos Garcia Seoane em representaçom da organizaçom juvenil BRIGA, e de Bruno Lopes Teixeiro, membro da Direçom Nacional de NÓS-UP e da Assembleia Comarcal de Trasancos.

Com esta homenagem, a esquerda independentista e socialista, representada por NÓS-Unidade Popular quer lembrar  o exemplo de entrega do jovem revolucionário assassinado em Ferrol.  Militante entregado à construçom do sindicalismo nacional e de classe e à organizaçom da Frente Armada da UPG.

NÓS-Unidade Popular assume como próprios os objetivos estratégicos polos que Reboiras deu a sua vida: a Independência e o Socialismo numha pátria livre de patriarcado.

Posteriormente ao ato político decorrerá um jantar de contraternizaçom na Fundaçom Artábria ao preço de 10 euros. Podes apontar-te escrevendo para nos-uptrasancos@nosgaliza.org ou ligando para o 669 778 474.

Foto: Nós-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.