1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartazAlamedaGaliza - PGL - Este domingo, 3 de junho, às 11h15 ao pé do monumento a Maruja e Corália, (“As Marias”), iniciará-se um passeio polo parque mais santiagués de Compostela. 


Este roteiro envolve umha nova iniciativa da comissom de língua da A.C. A Gentalha do Pichel para conhecer um pouquinho mais a história, cultura e natureza ligada a este entorno da cidade de Compostela.

Para achegar-nos aos diferentes aspetos que este espaço oferece contará-se com a presença de: Encarna Otero, historiadora e professora no ensino secundário; Elias Torres, filólogo e professor na USC e Miguel Serrano, biólogo e professor também na USC

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai oito anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana oferecendo e reivindicando umha cultura e um lazer alternativo e em galego. Neste caso, tenciona ajudar-nos a conhecer mais umha vez a nossa cidade. Conhecer o seu presente e o seu passado através dum espaço que, para além de ser lugar de recreo, apresenta umha grande biodiversidade natural e é testemunho da história de Compostela.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.