1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

290412 roaGaliza - Galizalivre - Um comunicado anónimo publicado no Galiza Indymédia reivindica umha sabotagem com um artefacto incendiário contra os escritórios da empresa Geslander, propriedade do ex-alcaide de Compostela Conde Roa, e por cujas dívidas com Fazenda se viu obrigado a demitir.


De momento nom encontramos qualquer referência a este ataque, produzido segundo o comunicado na noite do 25 de abril, em nengum outro meio de comunicaçom. O comunicado reproduzido integramente é o seguinte:

"A noite do 25 de abril, ao redor das 2 da mañá, unhas anarquistas colocan un artefacto incendiario na oficina de geslander sita na rúa de Sar en compostela.

O artefacto estaba composto por dous petardos e un matacucarachas. A empresa pertence ao ex-alcalde de compostela Conde Roa".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.