1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

26042 image gallery-e1335267977282Galiza - Nós-UP - Nom e a primeira vez, que de NÓS-UP, denunciamos o trato desigual dado por parte do Concelho de Salvaterra do Minho ao centro e às suas paróquias.


Pesqueiras, nom sendo umha realidade diferente a de outras paróquias, conta com um numero elevado de deficiências, que ano após ano continuam sem ver soluçom nem melhora.

Queremos centrar-nos desta vez, em evidenciar o dessinterese que como de costume o PP e Grandal a cabeça, manifestam pola juventude: pois, tempo há desde a ultima revisom da pista de Pesqueiras!? Ponto estratégico onde crianças e jovens passam o seu tempo de lazer, sem luz, sem umha limpeza adequada e sem solucionar o seu deterioramento polo passo do tempo ...

Já em várias ocasions solicitamos a Arturo Grandal como máximo representante da Cámara municipal, um maior interesse e cuidado nas paróquias, pois os défices de há trinta anos, continuam.

A rede de transportes públicos quase inexistente, o alumeado e alcantarilhado deficientes ou sem instalaçom, as ruas e estradas em mal estado, e um longo em cada caso pontual acentuam as necessidades próprias de cada paróquia.

De NÓS-UP exigimos ao Concelho de Salvaterra que invista de imediato o tempo e os meios necessários imprescindíveis para facilitar algo tam necessário e positivo como o desporto e as relaçons socias em Pesqueiras.

Foto: Nós-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.