1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

230614 confGaliza - Ceivar - Por enéssima vez nos últimos anos Vigo voltou ser a localidade na que o Ministerio del Interior espanhol, através do Centro Nacional de Inteligencia, encenou umha nova tentativa de compra de militantes para combertê-las em confidentes da estratégia repressiva contra o independentismo galego.


Esta semana o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR recebia a informaçom do próprio militante independentista afectado por esta prática ilegal desenvolvida polos serviços de inteligência espanhóis.

J.M.P, mais conhecido por "I", denunciou ante o comité local de CEIVAR em Vigo a abordagem, enquanto conduzia um carro. Posteriormente um indíviduo que se identificou com um documento do Ministerio del Interior solicitou a "I" que o acompanhara até a esquadra policial. O militante independentista negou-se a este propósito ante a inexistência dumha ordem judicial.

Após umha nova negativa às suas petiçons, o mercenário espanhol abandonou o operativo levando consigo as dádivas venenosas do Ministério ao que representa, que se bem nesta ocasiom nom chegárom a ser nomeradas, todas conhecemos o que prometem com prepotência e soberba: emprego na funçom pública, desimputaçons em processos judiciais, retirada de multas e sançons administrativas, e sobretudo dinheiro.

Esta prática ilegal do Governo conta coa connivência do máximo poder judicial e fiscal e com grandes quantidades de dinherio público que em boa parte é roubado por cárregos políticos e policiais.

Desde CEIVAR congratulamo-nos por esta nova pequena vitória da integridade contra os cantos de sereia dos mercenários da repressom. Solidarizamo-nos com o companheiro, permanecendo atentas a esta nova manobra repressiva e encorajando a quem lhe puder acontecer isto, a denunciá-lo publicamente e, se o considerar oportuno, a procurar apoio e assessoramento no Organismo Popular Anti-repressivo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.