1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

antidisturbiosGaliza - Ceivar - No dia de hoje chegou-nos a informaçom de denúncia de torturas de vários galegos que fôrom detidos na manifestaçom do passado 22 de Março em Madrid.


Segundo aporta o relato, estas pessoas marchárom da mobilizaçom quando começavam as primerias cargas brutais, nesse momento um grupo de anti-distúrbios e polícias secretas tirárom-se contra elas e tivérom-nas durante média hora com a cara pegada à furgoneta que as ia trasladar até a prisom de Moratalaz.

Na cadeia de Moratalaz os galegos estivérom nove horas de pé com os braços erguidos namentres os insultos e vexaçons eram umha constante. Posteriormente passaróm-nos aos calabouços onde lhes acendiam e apagavam as luzes para que perderam a noçom do tempo. Ademais, os polícias prendiam o ar acondicionado para causar-lhes maior sensaçom de frio.

Durante 35 horas nom lhes foi oferecido nem um copo de água e somentes podiam ir à casa de banho cada 12 ou 13 horas.

Desde CEIVAR fazemo-nos eco de este testemunho para denunciar novamente os atos de tortura que leva a cabo o Estado Espanhol. Estas práticas inumanas nom pertencem a filmes se nom que cada dia som vividas por mais pessoas na sua própria pele. Basta já de torturas contra os Povos!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.