1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

agressomGaliza - NÓS-UP - No início da campanha eleitoral em Ferrol, centenas de trabalhadoras e trabalhadores afetados pola política de terra queimada imposta polos diferentes governos ao nosso povo protestárom diante dos políticos do PP que iniciavam a sua campanha de mentiras.


A resposta da polícia foi a habitual: violência inusitada contra quem protesta e proteçom para quem aplica um planificado programa de destruiçom do tecido industrial da nossa comarca e da Galiza.

O resultado é conhecido: carga, feridos e um sindicalista detido, com a particularidade de que, mais umha vez, a polícia local de Ferrol foi utilizada para intoleráveis labores repressivos dos quais nom participava até há pouco tempo. As tarefas repressivas estendem-se às polícias locais como parte do incremento da violência estrutural do Estado contra quem se revolta contra a injustiça. A denúncia contra essa viragem na atuaçom da polícia local na nossa cidade deve ser feita com toda a firmeza.

A esquerda independentista galega quer expressar todo o seu apoio ao conjunto de trabalhadores e trabalhadoras que participárom no legítimo protesto de ontem em Ferrol e especialmente ao companheiro agredido e ferido, Xesus A. Lopes Pintos, dirigente comarcal da CIG e às outras quatro pessoas feridas pola agressom das polícias local e espanhola

Só a constante mobilizaçom nas ruas, seguindo o exemplo dos milhares de trabalhadores e trabalhadoras que se manifestárom ontem em Ferrol e no conjunto da Galiza, e seguindo o exemplo também das centenas que boicotárom o início de campanha do PP, poderá deter a ofensiva do grande capital contra o mundo do trabalho.

Essa é a estratégia para a vitória e por isso é duramente combatida com violência policial, criminalizaçom mediática e repressom judicial.

Abaixo o capitalismo espanhol!

Solidariedade com quem luita!

Fora a violenta polícia espanhola!

Fora o Partido Popular!

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular em Trasancos

Ferrol, 5 de outubro de 2012


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.