1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (8 Votos)

020412 miguel livreGaliza - CSAMT - Hoje, após pagamento de umha fiança de 3.000€, foi excarcerado o preso político galego Miguel Nicolás Aparício.


Foto: Miguel Nicolás, à saída da prisom às 14 horas de hoje, acompanhado por dous companheiros e umha companheira do CSAMT. Imagem facilitada ao Diário Liberdade polo Comité de Solidariedade de Amizade com Miguel e Telmo (CSAMT).

Detido em dezembro de 2010 num operativo "antiterrorista" Miguel passou mais de dezasseis meses preso nas cadeias da burguesia espanhola. Atualmente, depois de passar pola Lama e Villabona (Astúrias), estava na prisom de Zuera, Saragoça.

O seu "delito" foi ser coerente e conseqüente na defesa dos interesses da classe trabalhadora, luitar de forma organizada contra o capitalismo.

Miguel estivo dezasseis meses sem julgamento e submetido à política de dispersom que provocou o seu paulatino afastamento da Galiza. Agora, Miguel acha-se em liberdade provisória à espera de julgamento.

A constáncia e perseverança mantida na reivindicaçom da liberdade de Miguel, na denúncia da violaçom dos direitos básicos a que foi permanentemente submetido por parte do Estado espanhol, tem sido um fator determinante à hora de conseguirmos libertá-lo.

Hoje finalmente volta a estar na Pátria e com o seu povo.

O Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo (CSAMT) congratula-se de termos o Miguel novamente connosco e agradece o conjunto de pessoas, entidades e organizaçons que nestes dezasseis meses de forma constante tenhem contribuído na luita pola liberdade de Miguel saindo a rua, colaborando economicamente, respaldando as iniciativas que mantivérom acesso o facho da sua liberdade.

Embora hoje seja um dia feliz, nom devemos dar por concluída a nossa luita. O camarada Telmo Varela continua preso no cárcere espanhol de Topas (Salamanca) e mais seis patriotas galeg@s seguem encarcerad@s sob as gadoupas da Espanha.

Recebimento popular a Miguel dia 4 às 19:30 horas no Calvário, Vigo

Sexta-feira 4 de maio às 19.30 horas terá lugar diante do mercado do bairro viguês do Calvário um recebimento popular organizado polo CSAMT.

Posteriormente, às 21 horas, terá lugar umha ceia solidária no centro social Lume!

Galiza, 2 de maio de 2012

Para qualquer informaçom 659 306 973

 


 

Comité de Solidariedade convoca recebimento ao preso Miguel Nicolás sexta-feira 4 de maio em Vigo

CSAMT convoca um recebimento popular a Miguel sexta-feira 4 de maio às 19.30 horas diante do mercado do bairro viguês do Calvário.

Posteriormente terá lugar umha ceia solidária no centro social Lume!

Solidariedade Urgente

Entretanto, o CSAMT apela o conjunto do proletariado e povo trabalhador galego a contribuir a recolher os 3.000€ de fiança exigida polo Estado espnahol antes do meio dia da quarta-feira 2 de maio, para assim conseguirmos a imediata libertaçom do camarada preso.

O Comité juntou perto de 500 euros nas mobilizaçons operárias deste 1º de Maio em Vigo e já tem recolhido mais do 60% da quantidade exigida em base a achegas individuais e coletivas.

O número de conta para receber a colaboraçom económica solidária é a seguinte:

Conta Solidária de apoio económico: La Caixa 2100-2304-92-0101136176

 

010512 punhogzvermelho

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.