1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

200914 gulansGaliza - NÓS-UP - Da nossa organizaçom queremos transmitir todo o nosso apoio às reivindicaçons por parte de professorado, maes e pais do CEIP Feliciano Barrera de Guláns.


As suas demandas centram-se em que a Conselheria de Educaçom conceda a docente de apoio que por lei lhes corrresponde e que polo de agora lhes está a negar.

O colégio de Guláns é um exemplo de compromisso com umha ensinança em galego e no que a preocupaçom do professorado pola educaçom das crianças da mostras de umha implicaçom vocacional, que redunda numha maior qualidade da mesma.

É se calhar polo seu compromisso com o idioma que a Junta de Feijoó decide castigar a este centro educativo desta paróquia de Ponte Areias.

De NÓS-Unidade Popular queremos transmitir às maes e pais do colégio, ao professorado e à vizinhança de Guláns que contam com o nosso apoio para todo o que precissem.

Apelamos à populaçom de Ponte Areias a somar-se às concentraçons que terám lugar todos os dias às 13:30h às portas do colégio.

Animamos a visualizar este vídeo dum dos trabalhos realizados no centro:

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.