1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

240414 conversaGaliza - PGL - Início dos cursos será a dia 5 de maio.


Começa o prazo de inscrições para a sétima ediçom dos cursos «Escrever.com.nh», voltado para a escrita do galego seguindo os critérios propugnados pola Associaçom Galega da Língua (AGAL) e «Falarmos Brasil», o qual tem o foco na variedade da nossa língua falada no país americano. Estas duas ações formativas decorrem na plataforma on-line Falarmos, desenvolvida pola AGAL. Os cursos iniciam a dia 5 de maio.

Da equipa de cursos da AGAL pedem para as pessoas interessadas consultarem as instruções de matrícula. Se houver alguma dúvida, podem pedir mais informações enviando umha mensagem eletrónica para cursos[arroba]agal-gz.org (Escrever.com.nh) e cursos[arroba]ciranda.pt (Falarmos Brasil).

FALARMOS BRASIL

O Brasil tem passado recentemente de ser umha potência cultural a ser umha potência política e económica. Este facto está a abrir muitas oportunidades de todo o tipo que a cidadania galega pode e deve aproveitar, mercê à língua que compartilhamos.

Este curso on-line vem a facilitar o percurso que a aluna ou aluno galego tem de percorrer para, partindo dos falares galegos, aterrar no formato brasileiro de língua. Para além do código lingüístico, o curso fornecerá aspetos culturais que nos ajudem a entender melhor o Brasil e a sua cidadania.

O curso tem uma duraçom de 60 horas distribuídas em 40 dias e 10 unidades, e está monotorizado por Carme Saborido, professora de português. Esta atividade formativa inclui práticas de expressom escrita com dinâmicas de grupo.

Descontos para sócios/as da AGAL e pessoas sem emprego

O preço do curso é de 60 euros (IVA incluído) para empregados/as e de 45 euros para desempregados/as e sócios/as da AGAL. Existe a possibilidade de adquirir dous manuais de apoio ao curso (em formato livro) que seriam enviados polos correios somando mais 15 euros à matrícula base. A superaçom do curso dá direito a um diploma emitido pola AGAL.

ESCREVER.COM.NH

O curso tem umha duraçom de 40 horas distribuídas em 4 semanas e 8 unidades e está monotorizado por Afonso Mendes, professor e tradutor profissional, e inclui exercícios de expressom escrita bem como dinâmicas de trabalho em grupo.

Falarmos.com é umha iniciativa da Associaçom Galega da Língua (AGAL) para fortalecer o conhecimento por parte dos galegos e as galegas da língua internacionalmente conhecida como português, e nomeada comummente galego (na Galiza).

Preço e descontos

O é de 35 euros (IVA incluído) para o público geral e de 30 euros (IVA incluído) para sócias/os da AGAL e desempregadas/os. Existe a possibilidade de adquirir dous manuais de apoio ao curso (em formato livro) que seriam enviados polos correios somando mais 15 euros à matrícula base. A superaçom do curso dá direito a um diploma emitido pola AGAL.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.