1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

020915 dfGaliza - Diário Liberdade - Dous dias de greve e a manifestaçom de hoje som a resposta aos despedimentos e dívidas salarias do grupo empresarial com as trabalhadoras e trabalhadores.


Desde a aprovaçom do ERE em 2013, o grupo empresarial La Capital, que inclui o Diario de Ferrol, El Ideal Galleg, DxT Campeón, Diario de Arousa e Diario de Bergantiños tem imposto reduçons de salários de 33%, além do correspondente corte nos subsídios de desemprego que disso deriva.

Seguírom-se reduçons nos quadros de pessoal, com despedimentos em péssimas condiçons para o pessoal afetado, como aconteceu recentemente com as trabalhadoras mais veterenas no Diario de Ferrol e outras no El Ideal Gallego.

Atrasos nos pagamentos de salários de até três meses, jogando com as margens legais e impedindo assim a denúncia por falta de pagamento. De facto, as trabalhadoras e trabalhadores denunciam que nestes momentos som dous meses os que tenhem em atraso, além de parte da paga extra de dezembro de 2014.

A resposta do coletivo de trabalhadoras e trabalhadores é agora a convocatória de dous dias de greve e, no caso de Ferrol, a manifestaçom que partirá às 19:30 horas da sede do jornal Diario de Ferrol em direçom à praça Jose Couso.

Entidades sociais de Ferrol figérom público o seu apoio à luita do pessoal do Diario de Ferrol, apelando à participaçom na marcha de hoje. O coletivo de trabalhadoras e trabalhadores tem presença no FB aqui aqui e no twitter aqui.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.