1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

alcoacorunhaGaliza - Diário Liberdade - Milhares de pessoas manifestarom-se na cidade herculina em defesa dos 800 postos de trabalho que serám destruídos com o fechamento das fábricas de Alcoa na Corunha e em Avilés (Astúrias).


Na tarde da sexta-feira 12 de dezembro, vários milhares de pessoas (10.000 segundo o comité de empresa) manifestárom-se na Corunha em apoio ao pessoal de Alcoa na sua luita contra o fechamento das fábricas da multinacional metalúrgica, que provocará o despedimento coletivo nos inícios do próximo ano de 400 pessoas na cidade galega e outras 400 em Avilés (Astúrias). Desde a rua exigiu-se ao governo umha soluçom para o problema energético gerado pola taxa de interrompibilidade que Alcoa nom conseguiu na primeira poja, e que provocará o fechamento devido ao elevado custo da eletricidade se nom se realizar umha segunda poja favorável à multinacional. Aliás, a fábrica de Sam Cibrao ficaria também sob ameaça de liquidaçom.

Pessoal da central asturiana e marinhá deslocou-se à Corunha para participar nesta mobilizaçom, a segunda convocada com o objetivo de exigir umha soluçom a este conflito laboral após a decorrida no dia anterior em Avilés, à qual assistirom por volta de 15.000 pessoas. Também tivérom presença trabalhadores/as da fábrica de armas, de Sargadelos, de Celsa e de Ferroatlántica. O percurso foi iluminado polo lume de várias bengalas, e pudérom-se escuitar palavras de ordem como "isto é umha guerra, Alcoa nom se fecha" e "Soria escuita, Alcoa está em luita" (em referência ao Ministro espanhol da Indústria, José Manuel Soria).

No fim da manifestaçom, foi lido um comunicado no que se destacou a necessidade de revisar o sistema elétrico e de adjudicaçom porque, como se lembra desde a CIG, "o atual modelo nom garante a permanência das grandes indústrias consumidores de energia nem dos empregos que gera", e poderia afetar outras empresas como Megasa ou Ferroatlántica. Também se fijo referência à possibilidade de implantar umha tarifa elétrica galega com preços mais baixos, desde que a Galiza é produtora e exportadora de eletricidade sem contraprestaçom nengumha.

Foto: CIG


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.