1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

010514 gzGaliza - AMI - No dia de amanha, há que sair às ruas com a disposiçom da luita, a luita de classes, a luita da oprimida, a luita da silenciada, da torturada e da presa tem que confluir na rua, dia a dia.


Um dia no que os sindicatos maioritários, vendidos ao sistema, saem à rua a converter a gente em números, a fazer a sua procissom e a dar o seu discurso, nós, a mocidade consciente temos que manter acesso o facho, temos que dar sentido a umha luita.

A classe trabalhadora é um símbolo de uniom e luita. Hoje precisamos a uniom e a irmandade na luita, precisamos formar laços sólidos para rematar com o sistema capitalista. Precisamos conscienciaçom contra a dependência política e económica.

Nom sairemos às ruas pedindo trabalho, que este aumente significa que a exploraçom de recursos tem que aumentar em um 1200%, à margem disso nom entendemos o trabalho como um fim em si próprio, entendemos o trabalho assalariado como umha forma de perpetuar o deserto, como umha forma de escravidom, em palavras de Marx: "O trabalho é em essência a atividade nom livre, nom humana, nom social, determinada pola propriedade privada e que cria a propriedade privada. A superaçom da propriedade privada só será umha realidade quando seja concebida como a superaçom do trabalho."

O capitalismo é o sistema mais dependiente da historia, em quanto deixa de haver petróleo, deixa de haver indústria e deixa de haver trabalho, é umha parêntese na história que está chegando ao fim, as suas categorias mais basilares como o trabalho, o valor e a mercadoria, som categorias históricas e nom eternas, assim como vinherom o mundo serám algum dia superadas, e se isso vai acontecer, como será o que o substitua?

"(...)Nom luitamos só pola obreira despedida hoje senom também pola labrega em que se converterá amanhã e polas filhas que também dependerám da terra para subsistirem, como dependeu a imensa maioria da nossa espécie durante a prática totalidade da sua história. Isso implica aperceber-se de que o gasóleo que hoje gasta a fabrica em que trabalha esta operária, se calhar era melhor conservá-lo para o trator que cultive o pam que ham comer as netas, ou para a ambulância que leve a filha a um hospital, ou simplesmente a bomba que subministre áuga à casa(...)" Manuel Casal Lodeiro.

Em pé!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.