1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

060813 albadaGaliza - NÓS-UP - NÓS-Unidade Popular manifesta a sua solidariedade com o pessoal de Albada, que acabou de romper o diálogo com a direçom da empresa na negociaçom do convénio coletivo.


Representates de trabalhadores e trabalhadoras exigiam no diálogo a readmissom de onze companheiros e companheiras despedidas, extremo ao qual nom acedeu a direçom de Albada que, além disso, pretendia um congelamento salarial até final de ano, a supressom de complementos salariais, o incremento da jornada laboral até as 42 horas e levar a cabo 18 despedimentos.

O comité de empresa nega-se a negociar um convénio à baixa e já solicitou umha nova mediaçom para a mesa de negociaçom.

É absolutamente inadmissível que Albada pretenda cortar direitos laborais, salários e quadro de pessoal sob motivos teoricamente económicos, quando esta empresa faturou 100.000 euros mais neste ano a respeito do anterior e quando o grupo Urbaser, a que pertence, fijo o mesmo no valor de 146 milhons de euros.

Além disto, a empresa joga a vaza da manipulaçom da opiniom pública, ao bloquear a soluçom do conflito numhas datas em que começam as Festas de Maria Pita; pretende que o povo responsabilize o pessoal polo estado em que ficam as ruas com toneladas de lixo a apodrecerem ao sol. O povo deve saber que a direçom de Albada é a única responsável por essa situaçom, por pretender chantagear o seu quadro de pessoal. Exigimos que o governo local se pronuncie sobre esta questom e o faga em favor das trabalhadoras e os trabalhadores.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.