1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

190413 esteiroGaliza - Diário Liberdade - Milhares de trabalhadoras e trabalhadores do naval parárom a atividade nos estaleiros para se mobilizarem durante duas horas no bairro ferrolano de Esteiro na manhá de hoje.


A deterioraçom da situaçom laboral no setor foi novamente contestada nas ruas de Ferrol, com umha concentraçom que cortou o tránsito nas redondezas do estaleiro, na avenida de Esteiro e na Estrada da Trincheira, ardendo três fogos de pneus e provocando densas colunas de fumo, negros como o futuro laboral de milhares de ferrolanos e ferrolanas.

Também em Fene, o pessoal do estaleiro saiu à rua como parte da jornada de luita parcial em defesa do naval. A paralisaçom do tránsito e as mobilizaçons prolongárom-se durante duas horas, provocando um colapso na zona compreendida entre o bairro de Esteiro e a rotunda de acesso a Carança e a Gándara.

Representantes dos operários e das operárias responsabilizárom os governos espanhol e autonómico galego (ambos em poder do PP) pola deriva de precarizaçom e destruiçom de emprego que sofre a construçom naval em Trasancos. 

190413 operariosO incumprimento, umha após outra, das promessas constantes dos governos do PP, como no passado do PSOE, levam a umha situaçom insustentável milhares de famílias da Terra de Trasancos, no noroeste da Galiza.

Na jornada de hoje nom houvo resposta repressiva das forças de ocupaçom espanhola, mas o clima continua a aquecer no setor perante a falta de respostas dos governos. Centenas de postos de trabalho continuam a perder-se de maneira constante sem perspetivas de nengum tipo. Estima-se em 2.200 o número de postos de trabalho destruídos nas auxiliares nos últimos meses, restando já só 1.900, enquanto Núñez Feijó viaja polo México pola segunda vez, sem nengum resultado concreto conhecido.

Assim sendo, todo aponta para novas açons de luita operária, imprescindível para evitar a destruiçom de um dos setores fundamentais do tecido produtivo do noroeste galego.

Foto 1: Diário Liberdade. Foto 2: Diário de Ferrol. Foto 3: Susete.

 

190413 esteiro2

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.