Entre janeiro e agosto, a Galiza autonómica (nom temos dados das comarcas galegas do leste excluídas da Comunidade Autónoma da Galiza) tivo um aumento de 47,4% do número de pessoas afetadas por ERES, atingindo-se as 18.590 pessoas, segundo dados oficiais do Boletim de Estatísticas Laborais do Ministério espanhol do Emprego.
Porém, os dados som mais contundentes se comparados com um ano atrás, porque nesse caso, o aumento atinge os 82,45%, dentro de umha tendência que afeta o conjunto do Estado espanhol e que também fijo crescer o número de ERES nom pactuados.
Na Galiza, vírom-se afetados por expedientes de extinçom um total de 2.362 trabalhadores, 2,92% mais que entre janeiro e agosto do ano passado. Os ERE de suspensom atingiram a 11.917 empregados (aumento de 38,07%) e os de reduçom de jornada a 4.311, o que supom multiplicar por 2,5 os afetados e afetadas no mesmo período do ano passado.
O número de ERE situou-se até agosto em 1.684, o que representa um aumento de 82,45% a respeito de um ano atrás, de acordo com o boletim do Ministério.

