1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300712 cartel mani 27X-211x300Galiza - Diário Liberdade - A CGT chama a unir-se às manifestaçons unitárias convocadas nalgumhas das cidades galegas. Emitiu vários comunicados.


A seguir, reproduzimos o comunicado emitido em Vigo

Diante da situaçom existente de total precarizaçom de direitos de empregados e de serviços públicos, dende o SOV de Vigo volvemos a unir-nos de maneira independiente a manifestaçom convocada polos Sindicatos maioritarios em Contra dos cortes.

A saida será como na última ocasiom desde o Cruzamento da Via Norte às 20.30h da segunda-feira 30/12/2012.

Polo nossa lado, fazemos um chamamento para que a afiliaçom passe a recolher material polo local a partir das 19.30.

Nós sairemos, como na última ocasiom, desde a entrada do local da Federaçom Local.

Polos Nossos Direitos!

Já na Corunha, a CGT vem de publicar o seguinte:

Vindoira segunda-feira (hoje) está convocada umha nova Manifestaçom Unitária contra o desmantelamento do setor público e contra as agressons do governo a todos os trabalhadores e trabalhadoras.

A gravidade da situaçom fai precisa umha forte resposta da classe obreira perante os ataques de que está sendo objeto por parte do capital e o governo: baixada de salários, perda de direitos e condiçons laborais, aumento do desemprego, subida de impostos, cortes nos direitos e os serviços sociais, …

Por tal motivo, a CGT da Corunha fai un chamado a toda a classe trabalhadora a secundar e participar ativamente em todas as mobilizaçons que estám a ser convocadas de jeito unitário por todas as organizaçons sindicais e, de jeito destacado, na Manifestaçom Unitaria que terá lugar a vindoira segunda-feira, 30 de julho, con saída desde a Praça de Ponte Vedra, às 19:30 horas.

Também em Ponte Vedra repitem o chamado.

Foto: CGT


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.