1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cut nh hotelGaliza - CUT - A empresa NH Obradoiro, filial da multinacional NH HOTÉIS, dá-lhe umha nova volta de porca às suas práticas repressivas, pressionando todo o pessoal do centro de trabalho à assinatura dun documento "refugando" os métodos de acción sindical da CUT na defensa das compañeiras e compañeiros da Sección Sindical represaliados e en concreto, do compañeiro e delegado Leonardo Da Cruz Blanco.


A CUT iniciará as medidas legais e sindicais ajeitadas contra a distribuiçom deste documento dentro do centro de trabalho e as pressons da Direçom para obrigar ao quadro de pessoal á súa sinatura. A CUT quer também denunciar que detrás deste documento está  duas 1ªs Xefas de Departamento do Hotel (mandos intermédios), que estám a atemorizar aos companheiros e companheiras do centro de trabalho com a ameaça de encerramento do Hotel se a CUT continua com as suas prácticas sindicais conscientes de defesa dos direitos coletivos, tais como as concentraçons e os pontos informativos no centro.

Doutro lado, a Secretaria Geral da Central Unitária de Trabalhadores e Trabalhadoras vem de solicitar umha reuniom urgente com a Direçom segunda-feira desta semana e para a sexta-feira passada, que foi trasladada ontem e "por motivos de agenda" para 6 de junho pola direçom do Hotel. Se esta multinacional pensa que a nossa Central Sindical vai permitir mais um despedimento enquanto dilatam as reunions, está bem enganada.

A primeiros da semana que vem a CUT fará público um calendário de mobilizaçons. Para segunda-feira, marcárom-se reunions bilaterais com as responsáveis de Hotalaria de CCOO, UGT e a CIG, à espera da adesom a umha luita que é de fundo, e a obter um compromisso de unidade sindical contra as vulneraçons gravíssimas neste Hotel. Daremos conta dos resultados destas reunions.

Contra a repressom sindical, juntas e juntos podemos!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.