1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

160512 adolfodominguesGaliza - Primeira Linha - Adolfo Dominguez acabou de anunciar a iminente aplicaçom de un expediente de regulaçom de empresa que afetará 50 trabalhadores e trabalhadoras da sua sede central em Ourense.


Além disso, e em plena sintonia com a reforma laboral anti-obreira aprovada polo Partido Popular no mês de fevereiro, tamém anunciou ao comité de empresa a reduçom do salário do conjunto do pessoal ao ligá-lo à obtençom efetiva de lucros que, evidentemte, levam meses a cair sem controlo.

O comité de empresa reagiu aos plano de despedimentos e cortes salariais da empresa e em breve vam iniciar-se as negociaçons com a direçom da empresa. O prazo para alcançar um acordo entre as partes é de um mês e umha vez concluído o prazo precetivo, e em virtude do aprovado no marco da reforma laboral, a decisom final dependerá da direçom.

Adolfo Domingues, um ativo militante espanholista na Galiza, saltou á palestra no 2010 quando, rodeado da cúpula galega do partido Popular, exigiu ao PSOE medidas dirigidas a reduzir os já precários direitos dos que desfruta a classe obreira no quadro de relaçons laborais espanhol. Agora, três reformas laborais depois, fai uso dos mecanismos legais colocados nas suas maos e do resto do patronato para socializar as milionárias perdas provocadas pola sua deficiente estratégia empresarial.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.