1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

270412 ggGaliza - NÓS-UP - É importante manter acessa a chama da jornada de luita do passado 29 de março. Data que já está marcada em vermelho na história da nossa classe obreira.


A rotunda resposta obreira e popular, demonstrou que no povo galego há consciência clara de que as reformas empreendidas polo governo espanhol em matéria laboral, sanitária, educativa e fiscal tenhem um carater de inequívoca agressom à classe trabalhadora.

Mas à nossa absoluta concordáncia na necessidade de umha nova greve geral, que sem dúvida terá que ser precedida por outras, acrescentamos que julgamos insuficiente limitar a sua duraçom às 24 horas, e que se deve dar sem medo o passo de convocar a nova greve para 48 horas. Se o governo espanhol respondeu com despreço absoluto as reivindicaçons da greve anterior, evidentemente o próximo golpe à pax social e aos interesses da burguesia deverá ser mais forte ainda.

NÓS-Unidade Popular adire à convocatória de greve geral e apela ao conjunto do movimento popular galego a respaldar esta nova jornada de luita.

Porque sobram os motivos, há que pará-los!

A luita é o único caminho!

Galiza, 25 de abril de 2012

Direçom Nacional de NÓS-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.