1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

marcha comitinterempress 21 abrilGaliza - CUT - Ontem a Seçom Sindical da CUT na CRTVG junto com os seus filiados e filiadas, e com a participaçom de membros da executiva Nacional e Comarcal, assístirom à Marcha convocada polo Comité Interempresas da CRTVG em protesto pola manipulaçom informativa e as repressons.


Ao finalizar da mesma o Comité Interempresas da CRTVG avalia a jornada do seguinte jeito:

O Comité Interempresas da CRTVG considera um sucesso a marcha em protesto decorrida ontem até as proximidades da Companhia

Os sindicatos pedem num manifesto que se remate com a perseguiçom aos trabalhadores e aos seus representantes.

A marcha, que partíu de San Lázaro ás 11:30 horas, contou coa participación de numerosos colectivos sociais, políticos e culturais, que, malia as adversas condicións climatolóxicas, camiñaron ata as instalacións da CRTVG en San Marcos baixo o lema “nin represión nin manipulación”.

Os sindicatos da CRTVG convocaron esta protesta, á que se sumaron máis de 400 manifestantes, despois de que o pasado día 30 de marzo máis dun cento de afectados polo que se coñece como “estafa das participacións preferentes” ocuparon as instalación da CRTVG en San Marcos argumentando a ocultación do conflito que lles afecta dende este servizo público.

No transcurso da ocupaçom, a representaçom sindical assumiu um papel de mediaçom e diálogo, tratando de manter em todo o momento o carácter pacífico da ocupaçom e evitar o confronto entre o quadro do pessoal e os afetados e afetadas. Porém, o Diretor geral da CRTVG abriu um expediente informativo para depurar responsabilidades entre as trabalhadoras e trabalhadores do serviço já que, segundo indicou, a ocupaçom das instalaçons nom teria sido possível sem a “colaboraçom, ativa ou pasiva, de pessoal próprio da CRTVG”.

Para os sindicatos, a única responsabilidade neste e noutros conflitos vem dada polas distintas direçons ao serviço dos governos do momento, mais preocupadas em ocultar os conflitos sociais que em dar umha informaçom veraz e plural à que o povo galego tem direito.

Ao finalizar a marcha, o presidente do Comité Interempresas leu um manifesto para denunciar esta política informativa e as práticas repressivas da Direçom Geral da CRTVG.

COMITÉ INTEREMPRESAS DA CRTVG, TVG, RTG

Compostela, a 21 de abril de 2012


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.