1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

210412 marchaGaliza - NÓS-UP - NÓS-Unidade Popular participará na manifestaçom convocada polo coletivo de trabalhadoras e trabalhadores da Torre de Hércules. Esta sairá da estátua de Breogám às 17h e terá remate na praça de Maria Pita.


A nossa organizaçom já denunciou no seu dia a situaçom em que ficam os trabalhadores e trabalhadoras que realizavam, até a data do feche desta edificaçom histórica, diferentes tarefas, a saber: limpeza, mantimento, atençom ao público, etc. Estas pessoas fôrom despedidas sem direito a sub-rogaçom. Além de, logicamente, solidarizar-nos com a causa deste coletivo, reclamamos transparência sobre qualquer decisom que desde a Cámara Municipal se tomar acerca de um monumento que é património de todas e todos nós. Queremos umha gestom pública a 100%.

No entanto, o governo municipal age sobre o património público com absoluto escurantismo, o que fai inevitavelmente duvidar das suas intençons. Nom devemos permitir que o governo local maneje o que é de todas e todos os corunheses como se fosse umha leira privada.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.